Afternoon

Blogg.se har krånglat hela dagen för mig och bilderna som jag försöker ladda upp kommer aldrig upp och det blir error och hela köret. Aja ni får vara tålmodiga och vänta till senare ikväll då haha, om de funkar då vill säga :)

Har vart ute med hundarna och hängt upp tvätt nyss så nu sitter jag och äter soppa som mellis idag, vindruvorna är slut haha^^
Funderar på om jag skall unna mig ytterligare en cola? är lite halvt småsugen sådär.

Vädret idag har faktiskt varigt väldigt skönt. Inte för kallt, inget regn och lite sol glimtar  då, dock varnas det för snöblandat regn ikväll/imorgon..inget jag ser fram emot om det stämmer.

/

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, hej!

Jag gillar tandkrämen som jag fick av dig i julklapp. Den är ROSA och god! Idag har jag lekt med min kompis Ellen. Ha det så bra med dina hundar! Kram:-)

2010-01-28 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0