7/1

Heejsan!

Eftermiddagen rullade på snabbt.
Tog ut India på en ytterligare promenad och sedan gick jag ner till centrum där jag gick omkring i affärer i ca en timme innan jag gick till gymmet.
Var helt ensam där en 45 minuter innan det kom in 4 tappra till som skulle träna.
Första dagen jag var på gymmet efter Nyår (måndags) var det fullproppat med folk.. antagligen sådanna som satt nyårslöfte om att träna mer, men det börjar redan tunnas ut haha. Folk skyller väl på det dåliga vädret? men kan jag gå dit kan väl alla som bor i närheten gå dit.

Det är helt galet hur folk blir påverkade av snön här. På gatan som går utanför vårt hus är det alltid jätte trafikerat och det kan vissa dagar vara omöjligt att äns korsa gatan men dessa två dagar som det har legat lite snö på marken har det kommit max två bilar samtidigt Kanske är dags att börja använda vinterdäck även här?

Nu ska jag klä på mig pyjamas och krypa ner framför ett avsnitt av Guds tre flickor
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Camilla :) Later som att du har det bra! Sno hysterin infinner sig aven har pa andra sidan av Atlanten. Skaffa vinterdack manniskor sager jag bara!! pust ;)

Kramar

2010-01-08 @ 04:35:19
URL: http://themalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0