31/1

Här kommer lite bilder från gårdagen


Efter besöket vid Greenwich park gick vi till en marknad och efter det åt vi lunch på en spansk tapas restaurang, blev paella med räkor, musslor och kyckling för min del :)
Åkte sedan vidare och kikade på The Globe


Efter besöket där åkte vi till en restaurang och åt glass :) blev jordgubbsglass med jordgubbar och en massa grädde på för min del :)
Efter det åkte jag och Sanna vidare till Croydon där vi köpte godis. Blev en massa grejer för mig haha och jag åt såklart upp alltihopa, älskar lördagar ^^

Nu ska jag äta frukost, har lite sovmorgon idag innan jag ska in till Croydon och äta lunch och se på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0