28/1

God Morgon :)
Vaknade upp strax före 8 idag och kunde inte somna om efter det. Gick ner och tog mig frukost som jag har ätit på mitt rum framför datorn haha. Tycker det är mysigt att äta frukost framför datan :P

Nu ska jag som vanligt snart klä på mig och borsta tänderna och ta ut hundarna på en promenad.
Har världens träningsvärk i benen idag och jag kan inte förstå vart den kommer ifrån. Gympasset var lätt igår + att jag stretchade länge efteråt igår vilket jag annars har blivit ganska dålig på. Så egentligen borde jag inte ha fått träningsvärk haha.

Vädret idag. Ja va ska man säga mulet, grått och trist men uppehåll än så länge.
Får se hur länge det håller i sig.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0