27/1

Hejsan

Skrev ett inlägg imorse men det verkar inte som att det publicerades? Internet slutade fungera när det höll på att laddas upp så beror kanske på det.

Började iallafall dagen med sovmorgon, ansiktsmask och lång varm dusch. Åt frukost framför Andra Avenyn :) Jätte mysig och härlig morgon hade jag.

Vid 11 tiden åkte jag till Croydon där jag gick omkring i ett par timmar. Handlade lite smågrejer som väska, tröja, linne typ. Köpte även med mig Pepsi, man fick 4 st för en pund och jag var så himla sugen på cola att jag var tvungen till att köpa. Så ska alldeles strax öppna burken :)

Jag har ALLTID otur med bussar när jag ska åka någonstans. Antingen så har bussen precis gått när jag kommer så jag får vänta på nästan eller så är det en massa folk som ska på/av hela tiden så att bussen får stanna på varenda stopp.
Idag körde busschauffören så fruktansvärt irriterande Långsamt och guppigt. På vägen från Croydon till Caterham blev vi omkörda av 2st andra bussar som kör likadan sträcka. TVÅ stycken. Bussarna kör med 10 min mellanrum så fatta vad långsamt bussen körde. Sträckan tar vanligtvis 30 min idag tog den över 50...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0