24/1

Hann trots att jag försov mig imorse med tåget från Croydon så att jag bara blev 15 minuter försenad till Victoria station där jag skulle möta upp de andra (men jag var inte sist haha).
Vi åkte vidare till National science museum och vandrade omkring där i ett par timmar :)
Jag, Hanna och Louise provade på att åka rörelse simulatorn som fanns där. Det fick mig genast att tänka på Kroatien då jag och Emma åkte en sådan ett par gånger o shit vad vi skrattade då. Skoj var det iallafall.

Vi åkte sedan vidare till oxford street där vi käkade lunch, blev bakad potatis med baked beans. Super gott. Har verkligen börjat gilla vita böner i tomatsås, hur har jag inte kunnat tycka om det förr?
Har verkligen märkt att jag blivit mindre kräsen här i England vilket jag antar är positivt :)

Efter lunchen gick vi omkring och kikade lite efter filmer på biografer mm. innan vi satte oss på Mc Donalds för fika. Satt där ett bra tag innan vi alla tog tåg och bussar hemåt igen.

Kan ju bara meddela att jag är helt slut efter helgen Hade svårt att somna igår kväll också så jag hoppas på att somna fort ikväll så att jag är riktigt utvilad imorgon för det är raka motsatsen till vad jag är nu. Hade svårt att hålla ögonen öppna på bussresan hem och fick verkligen kämpa med det hehe.

Nu ska jag äta middag och prata med pappa om han loggar in någon gång?!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mattssons

Här ser vi oxå på Blåsningen. Riktigt roligt!

Ikväll var det 12 minus, så nu är det KALLT!! Vi ska åka till fjällen på sportlovet. Känns inte som man längtar på samma sätt som andra år...Träffade Emma och Berit hos mormor igår;-)

2010-01-24 @ 20:26:36
Postat av: Linda Svensson

camilla det är fortfarande jauari!!XD

2010-01-24 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0