21/1

Heeej :D
Hade inte tid att uppdater i morse då jag valde att se på andra avenyn avsnittet och hjälp vad spännande eller vad säger ni?

Har varit duktig hittills och har förutom att ta ut hundarna hunnit med att: diska, tvätta, hänga upp resp ta ner tvätt och tvätta badrummet. Och klockan är inte ens 12 än :)
Nu har jag en massa fritid kvar :D Bara en promenad till och sen har jag helg för jag är ledig imorn haha :D
Vad som händer i helgen har jag dock ingen aning om än hehe

Nu ska jag springa in i duschen en snabbis innan jag äter lunch. Man känner sig alltid så ofräsch efter att ha städat badrummet så idag blir det därför en duch nu.

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0