19/1

Morsning Korsning!
Vaknade upp av "hönskacklingar" idag. Förstod först inte varför jag hörde hönsen (grannanrna har höns i trädgården) så tydligt imorse när jag aldrig gör det annars men sen kom jag på att jag hade glömt stänga fönstret igårkväll.. så kan det gå! Kallt var det iallafall i mitt rum imorse xD

Har precis ätit en god frukost och ska snart göra mig iordning för att ta ut hundarna. Vädret idag ser sämre ut än igår tyvärr fast inget regn hittills, kan ju hoppas på att det inte är å kyligt utomhus iallafall :)
Igår var det när jag tänker efter ganska härligt väder ändå trots att det inte såg lovande ut på morgonen så hoppas på samma tur idag.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0