17/1

God Morgon!
Anledningen till att jag inte bloggade något mer igår var för att jag inte kom in på inloggningssidan men nu verkar det vara fixat.
Berättar mer om gårdagen lite senare.

Idag ska jag hem till Sanna tillsammans med 4 andra tjejer. Vi ska laga tacos tillsammans och bara ha det trevligt, ska även bli kul att se hur Sanna har det och bor. Tror det kommer att bli en jättelyckad dag.
Vi ska försöka att träffas hemma hos olika personer ibland på helgerna för att det är kul att se hur andra bor mm. :D

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Hoppas att du har det bra! Idag spelade jag en handbollsmatch men vi förlorade. :( Nu har jag gjort halsbandet av det pyssel jag fick av er i julklapp, det blev jätte fint!



Kram Klara.

2010-01-17 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0