15/1

Goood Mooorning :)

Stängde av datan jätte tidigt igår (innan 22.30) fast det berodde mest på att den stängde av sig jälv hela tiden så jag orkade inte med den. Men jag var jättetrött och somnade nog efter bara ett par minuter hehe

Idag bär det av till veterinären kl 10.00 så ska strax göra mig redo för att åka. Efter det blir det antagligen hundproenad beroende på vad veterinären äger och hur hundarna mår efter sprutan. Annars blir det ingen promenad förren i eftermiddag (hoppas :P)

Vädret idag är ungefär som igår: grått, trist och mulet.. inget regn än dock :D Hoppas på att det inte är så kallt ute också.

TIME att borsta tänderna
Bye


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Sitter med en smaskig räksallad från Caktus och läser din blogg. Jag är ledig idag och ska snart iväg och hämta Maja. Funderar på att hämta henne med pulka. Vi har riktigt vinterväder med minusgrader och sol. Som i fjällen. Frågade Maja om jag skulle hämta henne med spark men det tror jag hon tyckte lät pinsamt... Ha en trevlig helg!:-)

2010-01-15 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0