12/1

God Morgon solstrålar!

Vaknade tidigt idag av att jag trodde att det spöregnade ute. Sån tur var så var det bara någon som var uppe och duschade hehe. Deras badrum ligger precis intill mit rum så därför hörde jag det.
Det var iallafall en väldans tur för att ta ut hundarna i regnoväder är ingen höjdare :) Snön ligger fotfarande på marken, även fast mycket har blivit slask på vägarna. Det är jobbigt att gå i men som sagt bättre än regn!!

Gjorde mig en omelett idag till frukost haha. Jag har aldrig gjort det innan så den blev ju inte vacker direkt men god som bara den :D hade lite falukorv och en massa grönsaker i.

Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna och sedan blir det en timmes promenad och efter det städning.
Hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0