10/1

God Morgon :)

Var så trött när jag kom hem igår att jag inte orkade blogga utan lade mig istället och såg på Robinson:D

Gårdagen var iallafall toppen. Började med lite strosande i affärer, lunch och sedan bio. Blev inte den vi hade tänkt se eftersom den tydligen inte gick de tider som internet angav menmen istället blev det: It's complicated. En film med Meryl Streep. Grymt, sjukt bra film. Bästa jag sett på länge så om den visas på biograferna i sverige tycker jag absolut ni ska se den :)
Efter bion blev det middag på ett nudelställe. Åt nudlar med kyckling och black bean sauce, jätte mumsigt. Försökte äta med pinnar vilket resulterade i att hela min tröja blev prickig av såsen, detta märkte jag dock inte förren jag kom hem haha!

Nu håller jag på och äta frukost, ska in till London idag
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0