Vardagslyx

Här öser regnet ner och det har det gjort i stort sett hela dagen.
Åkte till Croydon förut där jag började med att kolla in på IKEA. Gick runt hela varuhuset och fantiserade lite om vilka grejer jag själv ska köpa när jag flyttar hemifrån, inte för att jag hade tänkt flytta än på ett tag men det är roligt att gå omkring och kolla efter grejer man vill ha.

Åkte sedan vidare till själva centrum där jag fick med mig lite godis, en bok och ett par linnen hem. Det var även extrapris på cola så 1 liter läsk fick följa med hem. Lite onsdags/vardagslyx sådär :) Sitter och dricker utav den nu.

Ska ge mig ut i regnet och ner till gymmet om en halvtimme. Hoppas på att jag ska känna mig lite piggare idag så att jag orkar med att göra lite grejer hehe.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0