Var är hundarna

Det är så tyst här utan hundarna. Helt sjukt tyst är det!
Himla skönt fast samtidigt lite läskigt på ett sätt hehe. Man är så van vid att höra dem röra sig inne i köket.
Bev, Richard och hundarna åkte vid 10.15 imorse så sen dess har jag varit ensam.
Lite roligt är det att varje gång jag går in i någon av alla småaffärer/kiosker här i närheten eller träffar på arbetare som jobba i de olika parker här omkring och inte har hundarna med mig så frågar de vart jag har mina hundar :) hehe folk känner igen mig:P
Senast hände det igår när jag skulle ladda på mobilen. Då var det första killen i kassan så: Hur e de? var har du dina hundar? xD.

Aa nu ska jag sticka ut på en liten promenad bort till affären iallafall. Ska bli skönt att komma ut efter att ha legat inne hela dagen.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0