Upp Upp Upp

Vädret lurar en lite granna haha. Tog inte på mig lika mycket kläder när jag skulle ut på promenaden imorse vilket jag borde gjort. För trots att solen lös klart så blåste det en massa och det blåste kallt. Bitande kallt!
Får ta på mig mer kläder när jag tar andra promenaden helt enkelt :)

Har städat lite idag vilket har inneburit: tvätta, sopa golv, dammsuga, diskmaskin.. ja det var väl det. Sparar lite utav det roliga till på fredag också^^

Har precis käkat lunch. Pasta med tomatsås + äpple och päron. Gott och nu e jag mätt. Som mellanmål idag ligger ett paket vindruvor och väntar på mig, mums filibbaba :D

Ikväll ska jag ju som sagt ut och äta, ska bli trevligt. Blir dock ingen träning idag då jag har vila. Typiskt eftersom jag är sugen på att träna idag haha, men det blir ju dubbelt upp imorgon istället. Behöver kanske vila ibland. Fast det gör jag ju varje helg men ändå:P

Aja nu ska jag hänga upp tvätt och sedan förbereda mig på en andra promenad.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0