Titta upp

It´s time for att borsta tänderna och lägga sig. Efter helgens dåliga sömn behöver jag få somna "tidigt" i kväll för att orka upp imorgon. Vill känna mig pigg imorgon vilket jag inte gjort sen typ förra måndagen.

Var inne och köpte ett linne på primark i Croydon imorse medan jag väntade på Sanna :)
Har redan ett par sådanna linnen, eller snarare 7 stycken haha. Ett svart, rosa, vitt, beige, mörkblått, grått och nu fick jag mig ett grönt.
Inget speciellt med det egentligen bara det att dom var väldigt sköna att ha på sig och satt bra. Tycker det är svårt att hitta linnen som inte är för korta men ändå "tighta". Kan även meddela att jag inte köpte alla linnena på en gång utan det är utspritt på ca 3 gånger hehe. Perfekta till sommaren ^^


Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0