The Lion King

Heejsan
Kom nyss innanför dörren typ. Har bara hunnit borsta tänderna och tvätta av sminket så nu ligger jag redo för att somna. Det behövs kan jag lova! Kunde inte sova igår kväll utan låg fortfarande vaken när klockan var halv tre på natten. India låg och skällde också med jämna mellanrum vilket inte gjorde det lättare att somna direkt!

Iallafall dagen idag har varit toppen. Det blev inte mamma mia musikalen som jag hade hoppats på då den var för dyr (tyckte vi hehe) så istället blev det Lejonkungen. Grymt bra, man blir så impad av alla so är med, speciellt av barnen som inte ser ut att vara äldre än runt 10-13 år.
Helt fantastisk var den och den var väldigt lik filmen med scenerna och liknande så det var toppen. Måste nog ändå dock säga att Fantomen på operan var snäppet bättre och fortfarande är min favorit bland musikaler jag varit på hittills :)

Nu ska jag sova imorgon väntas tacomiddag hemma hos Louise :D
Sov gott om ni fortfarande är vakna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0