Sweet Dreams

Tjoohojsan. Är på strålande humör för tillfället. Inte trött men inte heller pigg haha!
Iallafall så gick träningen bra idag, kände mig trots vila i helgen lite halvseg i benen xD dom lär aldrig bli pigga^^
Vart ganska tomt och ensamt på gymmet idag dock och det tycker jag blir lite tråkigt. En stund var jag faktiskt helt ensam där och jag vet inte men jag vill gärna ha folk runt omkring mig för då blir motivationen bättre tycker jag.

Iallafall så när jag kom hem pratade jag en kortis med pappa och Emma och efter det åt jag mat, Casserole med kyckling och vilken portion jag åt. Svårt att äta lite när det är så sjukligt gott :)

Imorgon kommer min tränare Mats hit på kvällen så då blir det middag ute. Ska bli kul att han kommer.

Nu ska jag bortsta tänderna och ja sen vet jag inte vad jag ska hitta på haha. Spela lite musik kanske och försöka somna tidigare idag. Låter som en kanon idé enligt mig.

Sov Gott och dröm söta drömmar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0