Sprickfärdig

Ujujuj vad jobbigt det var på den andra promenaden eller inte jobbigt eller jo. Fast det berodde endast på att jag efter 10 minuter blev så kissnödig att det var svårt att gå. Helt sjukt jobbigt att gå omkring så i en timme ska jag tala om. Det var ungefär det enda jag kunde tänka på när jag gick, hur kissnödig jag var.
Nog om det!

Har just smällt i mig ett paket vindruvor men är fortfarande hungrig.. hmm får se vad det blir för något mer o äta för träna hungrig går aldrig bra!

Vädret ute är mega gött nu. Inte för varmt (haha) och inte för kallt. Eller lite varmare får det gärna bli för jag kör med två fleece tröjor under vinterjackan och strumpbyxor under byxorna men det är ändå "varmare" än vad det varit de senaste.
I övrigt så är jag nog den enda som fortfarande går omkring med mössa,halsduk och vantar i heeela Caterham. Bortsett från gamlingarna då^^

Ska sticka ner till stan en sväng innan gymmet hade jag tänkt
Dags för klädombyte


Hörs senare ikväll när jag kommer hem
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0