Sista arbetsdagen på en vecka :D

Sitter i sängen och har nyss sett färdigt på veckans avsnitt av andra avenyn. Spännande :)
Har även fått i mig lunch så nu är jag redo för att ta ut hundarna för andra gången idag och sista för veckan :D
Faktiskt sista promenaden fram till 22 februari för idag är sista skoldagen innan barnen får lov här i England. Det betyder att även Richard och Bev är lediga och de ska åka till Richards mamma i norra england nu på lovet så då blir jag ensam fram till nästa fredag då mamma, pappa och Emma kommer hit :D

Det har slutat snöa nu (wiiho) och det var inte så kallt ute i morse som jag var förberedd på vilket var skönt så klart. Det är vindstilla idag och jag tror det är det som gör att det känns skönare ute :)

Har även hunnit med att städa toaletten, diska och hänga upp tvätt idag. Efter promenaden blir det till att sopa köksgolvet hehe.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att din familj kommer och hälsar på:) ska ni hittta på något speciellt?:).. pusssar vännen älsakr dig!!

2010-02-12 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0