Pigg och okoncentrerad

TjaTja, allt väl?

Kom nyss hem ifrån träningen och ingen är hemma eller jo Archie och katten men dom räknas inte haha^^
India är alltså borta och jag antar att hon är på hundträning tillsammans med Bev. Richard vet jag inte vart han är kanske är han fortfarande kvar på jobbet?

Iallafall träningen gick väl bra antar jag. Hade svårt att koncentrera mig pga av håll oh jag blev inte det minsta trött idag när jag tränade fast jag följde programmet. Men det känns alltid gött att börja träna igen efter helgen då man vart slö. Antagligen känns det så bra också för att man är pigg i kroppen vilket jag aldrig i slutet på veckan utan jag blir alltid mer och mer trött och stel i benen.
Längtar tills nästa vecka då min tränare kommer hit tis-tors och jag ska få hoppa höjd på onsdagen :) Det blir nog rolig träning det, iallafall blir det annat än gym och löpning så det ser jag fram emot.

Nu skäller Archie som en tok nere i köket!! Bara för att han blir lämnad ensam.. tröttsamt ibland jag som hade tänkt ta och duscha nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0