Nu har jag ost

Hemma igen efter en trevlig kväll.
Mötte upp min tränare Mats runt åtta tiden nere på stationen. Väl där gick vi till hans bed and breakfast ställe där han skall sova innan vi gick vidare till en Thai restaurang nere i centrum.
Blev en god kyckling med någon svart sås och grönsaker + ris. Var hur gott som helst.
Vi satt och pratade en bra stund innan det var dags att gå hem. Kom innanför dörren för drygt 15 minuter sedan,

Är helt överlycklig nu också. Fick med mig hushållsost, pastrami skinka, bröd, fortsättningsböckerna till en shopaholics bekännelser och godis från hemmakväll med mig. Jag vill bara säga det Emma att godiset är perfekt :)
Tänk att man kan bli så glad över så lite. Imorgon blir det iallafall många ostmackor för mig, ni anar inte vad jag har saknat ost.

Nu ska jag kika igenom lite bloggar, se på lite film innan jag somnar.
Imorgon kommer Mats hit vid 10 tiden och vi ska då åka till london för en heldag på innomhusarenan

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännade med au pair , är det skoj ? :)

2010-02-10 @ 00:23:52
URL: http://alltidviccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0