Nu är det dags att städa

Tjoooho :)
Är på väldans glatt humör kanske beror det på att imorgon vid denna tiden är min familj här (förhoppningsvis om de inte går vilse mellan tunnelbanorna och tågen haha)?
Eller så beror det på att jag strax ska sätta igång med städning? Tror alternativ två är mer rimligt^^

Vädret är uruselt idag. Spöregn. Var helt genomblöt innan jag kom till gymmet och på vägen hem blev det inte bättre. Var skönt att sätta på sig varma kläder och mysa i soffan med lunch.
För övrigt gick gymmet skit! Orkade knappt göra något och allt jag gör är väldigt ofukuserat. Men jag minns att det var precis samma sak innan Emma kom till mig i oktober, hade inget fokus alls. Kanske borde jag skippa gymmet imorgon? Vila istället? Får se hur det känns när jag vaknar imorgon helt enkelt :)
Är iallafall helt slut i kroppen även fast gympasset blev lugnt. Beror nog på att jag vaknat så tidigt för många nätter i rad nu hehe.

Dags att ta tag i dammsugandet :)
Hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0