Nattmat

Jag vet ärligt talat inte vad jag gör uppe nu. Borde sova för längesen men när jag stängde av datorn för drygt 2 h sen kunde jag inte somna. Låg och var hungrig så fick gå ner och hämta några knäckemackor och en apelsin som jag åt samtidigt som jag kikade lite smått på bröderna lejonhjärta.
Det här med färdigköpt mat som man värmer i mikron/ugnen gör mig oftast bara mätt för tillfället men man blir hungrig lika snabbt igen. Är det någon mer än jag som brukar känna så?
Nu är jag iallafall mätt igen men inte trött över huvud taget. Det jobbiga är att jag måste sova nu ska ju upp om typ 6 timmar och 6 timmars sömn är för lite för att vara mig. Behöver typ 8 timmar minst nästan varje natt. Men samtidigt går det ju inte att somna om man inte är trött. Blir bara att man ligger och tänker en massa så då kan jag ju lika väl ha på datorn haha^^

Försöker följa curlingen lite halvt sådär på aftonbladet. Hoppas på Guld :)

Får försöka somna nu iallafall
Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0