Möte med främling

Vart en god middag med fiskfile, kokt potatis (vilket typ aldrig händer), kokt spenat och brocoli :)
Efterrätt blev några skivor färsk annanas och torkade dadlar.
Mätt oh belåten sitter jag nu på mitt rum och har just borstat tänderna. Ska ta på mig pyjamas snart och lägga mig och se på film. Det roliga är att jag alltid skriver att jag ska se en film men det blir aldrig av, fastnar alltid vid något annat intressant så att klockan blir runt halv tolv innan jag stänger av datorn utan att ha kollat på film hehe.
Men klockan är ju bara 21.00 än så jag har gott om tid på mig haha!

Lite roligt när jag gick till gymmet idag så var det en bil som körde förbi mig och stannade och öppnade fönsterrutan. Jag tänkte att det är väl någon som vill fråga vart någonting ligger men icke. När jag kikar in genom fönstret ser jag att det är en herre/gubbe som jag träffade på gymmet under höstlovet innan min syster kom hit. Jag minns att vi pratade lite då och att han skulle åka till Mexico. hehe! HAn sa också då att han trodde att jag tränade inför OS hahahaha.. men jag har inte sett han sedan den gången.
Iallafall så blev jag väldigt förvånad och han hälsade och pratade lite och var jätte trevlig. Han sa även att han skulle komma och träna någon dag hehe.
Det roligaste tycker jag var ju att han kom ihåg mig, till och med att jag var från Sverige kom han ihåg :P

Skriver nog inget mer idag
God Natt mina underbara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0