Mer spya

Inne efter andra promenaden och det betyder  HELG :)
Hääärligt som tusan. Så är det alltid och har alltid varit. När man jobbar längtar man efter helg, när man går i skolan längtar man efter helg haha.

Jag kände mig nästan lite "dum" när jag var ute på andra promenaden då det var strålande sol och ganska varmt faktiskt. Där kom jag i vinterjacka med fleece tröja under, mössa, tjockvantar och halsduk medan många som jag gick förbi gick i t-shirt eller vårjacka. Men jag ville ju bara vara säker på att inte frysa.

Förresten när jag kom ner i köket innan jag skulle ta ut hundarna låg det spya på golvet :/ vet inte vem av India och Archie som gjorde det men hoppas ingen av dom blir sjuk nu.



Arcihe är såå söt :) India fastnade inte på bild idag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0