Massa städning

Hallå där :)
Hoppas allt är fint med er.

Ja har precis slevat i mig lunch och druckit upp resten utav min en liters cola, usch en liter på två dagar kan ju knappast vara nyttigt. Får hålla mig ifrån dricka ett tag nu!
Hade tur när jag var ute förut då det blev uppehåll efter drygt halva promenaden :) Det tyckte jag om hehe, dock glömde jag mina vantar så jag frös något ruskigt om händerna vilket ledde till att jag bara var ute i 50 min :P
Hur som helst så städade jag en hel del när jag kom in. Hängde upp tvätt, dammsugade hela huset, städade badrummet, moppade golven och ska snart sätta på diskmaskinen. Så nu är hela veckans städning klar :D Gilla!

Ska ta ut hundarna om en liten stund igen, känner att jag vill ha det gjort, dock ser jag att det har börjat regna så smått igen så får se om jag väntar tills det (förhoppningsvis) blir lite bättre. Men hellre regn än snö säger jag bara hehe :)
2 veckors snö i Sverige räckte gott och väl för mig i år :) Nu väntar jag på våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0