Lite uppdate

Har precis käkat smarrig spaghetti med pastasås till lunch och lite frukt på det :) Gott som tusan måste jag erkänna att det är, trots att det är färdigmat. Mätt blir jag iallafall.

Ska bege mig ut med hundarna om ca en halvtimme så ska bara mysa och ta de lugnt tills dess :D
Hundarna har vart så lydiga idag så, kanske för att det är fredag haha.
Snart ledig iallafall, dock har helgerna en tendens att gå ruskigt fort på något konstigt sätt hehe.

Vädret här idag är förvånadsvärt bra. Det känns verkligen som att våren är på väg idag. Dessutom har det börjat bli bra mycket ljusare på kvällarna nu än när jag kom hit i början av januari. Nu börjar det inte bli mörkt förren runt 17.00 tiden så det tycker jag om  :D

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0