Kväll 4/2

God Kväll

Sitter här i min säng och har precis lagt på ett samtal med pappa. Trevligttrevligt!
Åt middag förut, pommes med 3 köttfärsbiffar och vita böner i tomatsås.. ingen höjdar måltid om jag får säga det själv.
Men imorgon blir det minst sagt en intressant måltid! Berättar mer om det imorn.. hehe

Nu ska jag göra mig redo för sängen, dvs borsta tänderna och tvätta ansiktet samt ta på mig pyjamas. Tror jag ska skippa fleece pyjamasen idag eftersom jag var så varm att jag svettades igårkväll när jag skulle sova. Det jobbiga bara är att i natt vaknade jag mitt i natten och frös så :/ får väl ha tröjan liggandes bredvid mig ifall det skulle hända i natt igen.

Imorgon händer nog inget speciellt. Hundarna ska till veterinären för ett blodprov imorgon kl 09.00 så blir väl att jag går ut med hundarna lite senare imorn på morgonen=sovmorgon^^ haha!

Sov Sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0