Jag orkade inte gym idag

Hejsan Hoppsan!

Idag har jag vart redigt slö, jag har helt enkelt inte orkat göra någonting. Det är inte det att jag inte har haft lust att göra saker utan det är kroppen som har sagt ifrån att den inte orkar med någonting.

Idag när jag var på gymmet hade jag tänkt köra intervaller på löpbandet + uppvärmning. Efter 2 intervaller fick jag lägga av för kroppen orkade inte. Gjorde lite bålstyrka och sen drog jag hem istället.
Väl tillbaka i huste fick jag en bamse portion med köttfärssås och spaghetti. Blev så mätt att jag inte var långt ifrån att spricka. Det är jobbigt ibland att bli serverad så stora portioner och det känns dumt att lämna!
Men kanske behövde jag fylla på med mycket mat, kanske var därför kroppen inte orkade att gymma idag? Fast i och för sig har jag ätit en massor både idag och igår så det är konstigt om det är orsaken. Bara jag inte håller på att bli sjuk?:/

Aja nog om det
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig.



Lite sur för att man inte kan se direktsändningen av samsung galan härifrån. Varför kan vissa program bara ses innom Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0