Jag mår toppen

Tjatja :)
Hur mås det?

Själv är allt prima skinka. Mår toppen typ eller nja har lite huvudvärk men annars e allt som det ska. Körde ett styrkepass nere på gymmet förut som gick förvånandsvärt fort? vet inte om jag missade att skriva av något från programmet som min tränare skickade för jag var klar redan efter 45 minuter.. hehe
Lagom trött blev jag iaf så tror inte på träningsvärk i morgon ^^

Aja nu är jag hungrig, såg att det stod färdigköpta fiskpajer i ugnen. Inget illa men sist jag åt dom var dom inte goda för fem öre :/ vill inte ha det. Synd att de redan hade börjat med maten när jag kom hem annars kunde jag sagt att jag ville ha mina fiskbullar istället.. menmen..

Nu är maten färdig så bäst att pallra sig ner i köket och äta.
Försöker följa herrarnas skidskyttestafett via aftonbladets live uppdatering också. Spännande!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0