Jag mår bättre

Hejsan alla :)
Mår mycket bättre nu bara pyttelite huvudvärk kvar men det funkar :D
Tror dock att jag stannar hemma hela dagen idag, behöver kanske en heldag med bara vila och ingen stress.

Sitter just nu i soffan och har snart ätit upp hela godispåsen (500g) som Mats hade med sig från Sverige. Typiskt jag skulle ju ha den ikväll framför OS och melodifestivalen..jaja får väl hitta något annat gott att småäta istället.

Åt en stor och god frukost imorse med en massa ostmackor på ett bröd som Bev hade köpt speciellt för mig (det liknade brödet Mats hade med från sverige). Väldigt snällt av henne o köpa bröd till mig hehe :) det är slut nu åt upp halva limpan xD.

Ska städa lite grann och sen ska jag nog gå ut på en snabbpromenad bort till affären och köpa cola, känner att jag behöver det idag som extra tröst haha.
Ska laga middag alldeles strax också. Blir räkor med grönsaker i ugn, tomatsås och pasta idag :D Hoppas det blir gott :)

Ha en fin lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0