Ja men visst :D

Jaaa överlycklig MELODIFESTIVALEN funkar att kolla på här :) dock hackar det lite emellanåt så man missar vissa delar men ändå. Man får vara nöjd för det som går :)
Har inte missat en enda melodifestival på så länge jag kan minnas, förutom deltävlingen förra veckan då så är den senaste deltävling jag missat då det var DM i karlstad. Minns att vi lyssnade på tävlingen på vägen hem och Linda Bengtsing sjöng alla flickor tror jag hehe.

Sen vet jag att jag missade eurovision son contest under första året på gymnasiet för att vi skulle jobba med något i agnebregshallen alla som gick på idrottsgymnasiet men då spelade såklart familjen in programmet år mig så att jag kunde se det samma kväll.

Aja nu ska jag inte tjöta mer strunt för er, dags å se kvällens bidrag. Jag älskar melodifestivalen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0