Hemma hos Louise

Haft en bra söndag?

Nu sitter jag på mitt rum, nyss hemkommen från Louise som bor ca 1 h 20 min bussresa ifrån mig.
En väldigt trevlig dag har jag haft iallafall. Vi handlade och lagade mat, blev inte tacos utan kykcling med skinka och mozarella ost + potatis + sallad, super gott. Det är väldigt mysigt att stå tillsammans allihopa och laga mat ihop. Fördelen när man lagar mat hos någon är ju även att man kan äta hur mycket man vill och inte en tallrik som på restauranger dessutom blir det bra mycket billigare haha.
Louise bodde btw jättefint :) Tycker det är jätte kul och intressant att se hur alla andra har det.
Nästa lördag ska vi hem till Hanna och på söndagen blir det tacos hemma här hos mig :D

Jag ska strax kliva in i duschen, fryser så fruktansvärt så en varm dusch ska det bli, sen blir det lite snack med pappa och efter det blir det mat igen. Är inte direkt hungrig nu men måste äta något innan jag lägger mig för annars lär jag väl vakna mitt i natten som jag gjorde här i förra veckan av att jag är hungrig och måste nattäta hehe.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0