Glee

God Kväll!

Sitter i soffan och ser på OS sändningen. Just nu pågår BOB vilket jag inte tycker är sådär jätte intressant.
Internet krånglar för mig hela tiden och stänger av sig titt som tätt, lite småjobbigt sådär hehe.
Kvällen har varit lugn och skön, är väldigt trött idag även fast jag knappt gått utanför dörren. Dagen har gått väldigt snabbt iallafall det är ett som är säkert.

Har ni hört denna låten från Glee programmet? Tycker låten är kanonbra!
Såg att det programmet sänds på tv 4 i Sverige någon som sett det?

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG ÄLSKAR GLEE <3<3<3<3<3<3

2010-02-14 @ 23:24:08
URL: http://lisenmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den låten är grymt bra!! Jag har laddat ner den, så nu går jag och lyssnar på den hela tiden :P Jag har fortfarande bara sett 3 avsnitt, vilket är du på? Kraam!

2010-02-15 @ 20:27:12
Postat av: Josefin

Hej igen!! Jag glömde skriva mitt namn på min förra kommentar :P

2010-02-15 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0