Glatt humör

Blev inget Croydon!! Byxorna får vänta
Gick ner till centrum en timme istället. Fick köpt en del "nödvändiga" grejer hehe eller nödvändiga och nödvändiga.
Kom hem med två deodoranter, en utav dem var spray, bomull till sminkbortagning, dag och nattkräm. Blev glad faktiskt för den dag och nattkrämen har jag tänkt att köpa ända sedan jag kom till england i augusti men jag har aldrig behövt det egentligen eftersom jag redan har det. Men nu är den jag har nästan slut och nattkrämen säljs inte vad jag vet i sverige och jag åker ju snart hem så då tänkte jag köpa den idag. När jag kommer till affären ser jag att det är extrapris på alla produkter från det märket, man sparade 1/3 :) kan ju tillägga att även om det inte hade varit rea så är priset här billigare än i Sverige, så jag blev riktgit överlycklig. Ibland lönar det sig att vänta :D Rörigt det blev nu men ni fattar säkert^^
Blev även lite mat från affären med hem :)

Nu sitter jag och käkar och fick dessutom reda på av Emma att köttfärslimpan var väldans god så nu längtar jag ännu mer haha.

Hundarna skäller i köket!! Jag blir galen, vad gör man? :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0