Gillar att vara ensam

Städade lite förut eller jag torkade alla lister i hela huset (utom mitt rum och badrummet).
 Det är inte lätt och få bort all skit som sitter fast från hundarna, lera överallt. Tror jag fick bort det mesta men får kanske ge det ett nytt försök om ett par dagar. Tog iallafall lite mer än en timme oh fixa allt.

Har också hunnit med att ge katten sina tabletter (medicin mot tassen) och det var inte det lättaste. Katten vägrade att öppna munnen och skulle envetet spotta ut tabletterna hela tiden!! Men tillslut gick de ner iallafall.



Sitter och lyssnar på UK top 40 nu men ska ge mig ut på en snabb promenad på 20 minuter tror jag. Vill ju vara hemma till skidåkningen lite senare kl 18.00 engelsk tid:D

För övrigt så njuter jag faktiskt av ensamheten haha. Detta är den absolut skönaste vecka jag har haft sen jag kom hit hehe, men hej alla älskar väl lov?! Längtar dock en massa till fredag då min familj kommer, det blir toppen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0