Gäller vem

Jag har gjort mig iordning men Bev har fortfarande inte kommit hem (?). Eller hundarna är tillbaka men hon måste ha lämnat hundarna o sen stuckit ut igen.. lite irriterande att hon inte talade om för mig att hon skulle gå!! Det har hon ju själv sagt att man ska..men det gäller kanske inte henne.

Så jag är fast.. vet inte vad jag ska göra, har supertråkigt. Kan ju gå ner till centrum en sväng men då hinner jag inte till Croydon eftersom jag isåfall måste upp till huset igen och hämta biljetten senare.. meeen sååå segt!

Vill gärna hinna träna ikväll också och då gäller det för mig att komma iväg snart. blir nästan stressad. Vill så gärna in till Croydon och prova ett par byxor på primark. Blir tokig! och sur hehe

Förresten så är jag hemma vid denna tiden om exakt 4 veckor, har en månad kvar idag! :D
Ska bli skönt att komma hem och jag längtar en massor. Sen om ca 3 veckor kommer den nya au pairen som ska ta över efter mig så jag kan visa henne runt och sådant. Så jag har sällskap sista veckan så sammanlagt har jag 3 arbetsveckor (ensam) kvar. Känns lite konstigt på ett sätt men väldigt skönt på ett annat sätt. Svårt o förklara det där.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0