Det rullar på

Sitter och äter lunch nu :) köpte någon ny grej igår, raveoli med tomatsås, dock var den inte så god som spaghetti i tomatsås så de blir nog inga fler köp utav denna hehe.

Hundpromenaden förut gick finnemang förutom att det började småregna när vi kom fram till parken vi gick till. Så klart valde jag den parken som tar längst tid att gå till idag så det var lite surt, men det regnade inte allt för mycket så det gick bra ändå. Annars var det ganska skönt att vara ute det var liksom varmt nästan. Eller inte varmt men det var inte så kyligt som det har varit de senaste dagarna.
När jag kom in från promenaden fick jag ett sms från farmor :) Alltid lika kul att höra ifrån henne :)

Har hunnit med att städa lite granna också men inte så värst mycket. Ska ta ut hundarna vid 13.00 så jag hinner sopa golven efteråt. Innan dess ska jag hänga upp tvätten hade jag tänkt.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0