Det öser

Dagarna går ganska snabbt nu :) Gilla
Har varit ute med hundarna för andra gången idag och sista gången för veckan är nämligen ledig imorgon :D

Nu sitter jag och käkar inför träningen, ush får se hur mycket jag orkar idag har haft väldigt ont i magen en del av dagen idag :/

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Förutom promenaderna med hundarna har jag bara varit inne på datorn och städat toaletten. Det började regna något kopiöst mycket under andra promenaden så jag hoppas det hinner lugna sig innan jag går ner till gymmet.

Har förresten ätit godis idag! Kan inte ens minnas när jag åt godis på en vardag senast? om man bortser från högtider/kalas mm då. Har en pepsi liggandes i en påse bredvid sängen också.

Tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0