Det kommer mera

Det snöar fortfarande ute men just nu gör det inte så värst mycket för ingenting har lagt sig på marken..ÄN!
Det är inte heller överdrivet kallt ute så jag är nöjd så länge det fortsätter så här :)

Var borta på affären och handlade lite efter promenaden med hundarna förut, soppor och pasta i tomatsås, frukt blev det som jag fick med mig hem :) Behöver även tanka på min mobil sen också innan träningen.
Annars händer det inte så mycket idag just. Har tvättat en maskin och diskat, någon mer städning blir det inte för mig idag, sparar det roliga tills imorgon^^

Har sovit dåligt nu flera nätter i rad så jag är sjukt trött hela tiden. I fredags somnade jag inte förren efter halv 3 på natten, i lördags efter två någongång och igår släckte jag tidigt men var uppe på toaletten när kl var ett och hade då inte somnat än. Väldigt jobbigt är det att inte kunna sova på kvällarna :/ vet inte ad det beror på heller..

Nu ska jag alldeles snart ta ut hundarna igen :)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0