Cry me out

Har gått och lagt mig nu :) E ganska trött fast jag knappt rört mig överhuvudtaget idag. Blir lätt så att ju slappare man är desto tröttare blir man hehe.

Tycker det är lite småläskigt att vara helt ensam eller jag har ju katterna men annars e de första gången jag är ensam i huset utan hundarna. Sist gång (i oktober) när Bev och Richard var på semester var ju hundarna här iallafall. Samtidigt är det väldigt skönt att slippa hundarna en vecka hehe, speciellt på kvällarna eller vad säger du Emma? :P
Men dom är trevliga som sällskap annars.

Idag är det exakt 6 veckor sedan jag kom tillbaka till England efter jul och igår var det exakt 6 veckor kvar tills jag kommer hem. Helt tokigt vad fort tiden går och nästa vecka kommer mamma, pappa och Emma hit :D

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Linda

god natt<3

2010-02-14 @ 00:23:56
Postat av: Mattssons

Ha en bra alla hjärtans dag!

Kul att familjen ska komma till dig!!!Det var väl rätt låtar som gick vidare igår? Det tycker i alla fall alla här. OS-starten gick ju inte så bra..Ciao!

2010-02-14 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0