Blev en ganska bra eftermiddag

Har hunnit med en hel del nu i eftermiddag. Gick bort till affären och hjälp vad mycket folk det var. Inte trodde jag att så många människor var ute och handlade kl 16.00 en lördag men tydligen så är det den tiden då de flesta handlar för så många som det var inne i affären idag har det nog aldrig varit. Kankse beror det på att det är "Alla hjärtans dag" imorgon? Folk inhandlade iallafall mängder av kort, chokladkartonger mm.
Fick stå i kö en evighet för att betala min coca cola. Köpte en som jag adrig sett förut, cola utan koffein hehe. Smakade ungefär som den vanliga.


Fick iallafall komma ut en timme :)

Har hunnit med att tvätta lite utav mina kläder också, skönt o få det gjort. Hade nästan inte ett enda rent plagg kvar i garderoben så det behövdes.
Har ätit lunch också, supergott blev det. Räkor och grönsaker i ugn + spaghetti tillsammans med salsa sås :D

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Sitter och lyssnar på mtv där de spelar de 50 bästa kärlekslåtarna hehe och Väntar på att skidskyttet skall böja :)


Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Imorgon när det är Alla hjärtans dag <3 Så tycker jag du ska tända ditt hjärta som du fick av Lina och mig : ) Tänka på Vänskaps kärlek =)

Pussar till dig från mig =)

2010-02-13 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0