Av 197

Idag har jag varit här i 144 dagar (då har jag räknat bort de dagarna jag var hemma under jul) och har 53 dagar kvar innan jag åker hem till Sverige i mars.
Det är helt sjukt hur fort den här tiden har gått egentligen även om det ibland har kännts som en evighet, men det är en känlsa man bara förstår om man är här själv.
Jag är så fruktansvärt nöjd över att jag tog steget och faktiskt vågade åka som au pair för jag vet att jag hade ångrat mig om jag hade valt att stanna hemma istället och inte testade.

På de 53 dagarna som jag har kvar har jag en hel del saker inplanerade.
Bland annat så kommer min familj hit, Mats ska hälsa på , Björn kanske ska komma, jag och de andra au pairtjejerna har en hel massa planer även vi. Tex ska vi försöka få biljetter till Mamma Mia musikalen, åka till Oxford, åka till Brighton, kanske ta en tur till skottland/Dublin, ha tacokvällar hemma hos varandra, se massa filmer på bio mm.
Så jag kommer ha saker att göra och det ser jag fram emot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0