9/2

God Morgon!

Har inte sovit gott denna natten heller och det beror till största delen på att hundarna låg nere i köket och skällde non stop igårkväll! Det höll på fruktansvärt länge men efter ett tag så hörde jag att Bev gick ner till dem och sa åt dem, då blev det iallafall lite bättre. Men imorse var de igång igen så vaknade tidigt som bara den! Suck ibland är hundar krävande. Vet inte vad det är som gör att de ibland bara är helt hopplösa? xD Men för det mesta är dom världens sötaste och lydigaste hundar, men ibland då bara gör de tvärtemot vad man säger.

Vädret är iallafall fint ute idag :) Solen tittar fram mellan persienerna vilket även det bidrog till att jag vaknade tidigt för jag fick solen i ögonen. Men vad gör det så länge det inte snöar och är dåligt väder :D

Idag blir det promenader med hundarna och sedan blir det (ska försöka) en hel del städning.
Träningsledig idag då min tränare kommer ikväll och imorgon skall vi åka till en innomhusarena och träna två pass istället. Blir nog super kul, ska bli skoj o hoppa höjd igen.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0