4/2

Hur härligt är det inte att lägga sig 22.30 på kvällen och sen kolla klockan 00.30 och insett att man inte har somnat än? Fasiken vad irriterande och störigt det är. Fick helt enkelt sätta på datorn  mitt i natten och natt äta lite trokad frukt för jag var så hungrig. Det slutade med att jag stängde av datorn vid 14.45 igen så snacka om att jag är lite seg i huvudet idag efter ca 5 timmars sömn.
Har iallafall fått i mig en stor frukost nu och ligger och käkar lite torkad frukt igen.
Det regnar massa ute och jag har ingen som helst lust att ta ut hundarna hehe men det måste ju göras förr eller senare iallafall.
Får masa mig till toaletten och borsta tänderna nu tror jag

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0