<3

Nää nu börjar jag känna mig redigt lat. Har inte rört mig ur sängen idag och har fortfarande inte klätt på mig. Men Bev är inte hemma än så kan inte få tag på biljetten :/ vet inte vad jag ska göra riktigt för känner att jag behöver komma ut och göra något en liten stund iaf. Får hoppas hon kommer snart!

Har suttit och pratat lite med Emma nu:) jag bestämde vad de skulle äta till lunch haha, köttfärslimpa.. beror på att jag själv e så fruktansvärt sugen på det och har varit det sedan innan jul någongång.. men när jag var hemma i julas hade jag inte tid att äta det för då var det så mycket annat jag ville ha^^
Men iaf så hoppas jag att dom äter det nu när jag vart så snäll och hjälpt till :p


Påväg mot Camden market

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0