27/2

Åå regnet det bara ser ner trallalalalala... inte kul. Här sitter jag i min säng så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag fryser, jag har ont i huvudet men jag är mätt som en plätt. Blev en stor tallrik flingor med mjölk, två rostade mackor med ost, e tomat och en morot till frukost. Därtill nattåt jag ju runt 2-3 tiden i natt några knäckebröd med ost och en apelsin..
Ska kila iväg om drygt en timme så ska försöka ta mig i kragen och klä på mig kläder, borsta tänderna och allt annat nödvändigt som behövs göras innan man ska ut.
Får se till o ta på mig ordentligt varma kläder idag som tål regn.

Förresten toppenkul med ett OS guld i natt, curling pratar jag självklart om :D
Tummen upp



Hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Nu har vi kommit hem efter en vecka i Trysil med massor av skidåkning. Första dagen var det -20 och blåst men sedan blev det bättre;-) Sitter och kollar in Melodifestivalen. Alltid trevligt! Förstår att det var kul att ha din familj hos dig! Ha det bra! Heja Sverige de två sista skidloppen!

2010-02-27 @ 21:22:12
Postat av: Maja

HEJ

JAG ÅKTE SLALOM I FJÄLLEN. KNAPP-LIFTEN VAR ROLIGAST. KRAM MAJA ;-)

2010-02-27 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0