24/2

God Morgon

Idag vaknade jag inte upp förren halv nio, härligt men är fortfarande trött som bara den. Hur kommer det sig att ju fler timmar man sover desto tröttare känner man sig? eller åtminstone är det oftast så för mig!

Ska snart kila ut med hundarna, blir lite sen idag om man jämför med när jag brukar gå ut men det spelar inte så stor roll för det regnar ute så har ingen lust att kliva utanför dörren över huvudtaget men jag måste. Händer inte så mycket annars idag. Ska dammsuga hade jag tänkt och kanske damma lite? får se. Sen blir det lite slapp och lunch innan jag tar ut hundarna igen.

Nu är det hög tid att göra sig iordning så det inte blir för sen promenad
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0