18/2

Hoppas ni haft en bra morgon?
Förutom att jag väcktes imorse har morgonen varit väldigt lugn. Slapp framför tv:n och en stor mega frukost precis som jag vill ha :)
Ska snart slänga på mig träningskläder och gå ner till gymmet, gymma lite för att sedan gå hem och dammsuga. Har dammsugning + moppning av golv kvar av städningen samt att tvätta glasdörren där hundarna har gjort lertassar på hela rutan xD räknar med att detta tar sin lilla tid så bäst att få det gjort idag så jag inte står där imorgon morron och måste fixa det innan mamma, pappa och Emma kommer. Längtar så jag blir tokig :)

Internet krånglar här hela tiden. Ena stunden fungerar det för att sedan slås av i en kvart för att sedan fungera  5 minuter igen..grymt irriterande!

Kom på att jag satte på tvättmaskinen imorse så måste hänga upp den nu innan jag går
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0